wtorek, 30 grudnia 2014

Z zamiłowania Stalker

Jestem pisarzem, ale z zamiłowania ukochałem Czarnobyl. Maże o wycieczce do Prypeci. Seria stalker utrzymuje mnie najbliżej siebie. Pierwsze forum jakie odwiedziłem był Stalker.pl, no może nie zrobiłem tam furory, ale lubię tam zaglądać. Muszę się przyznać że S.T.A.L.K.E.R. Cień czarnobyla przeszedłem tylko raz, na poziomie weterana, to samo z Czystym niebem a teraz przechodzę Zew Prypeci. Grałem w każdą część po sto razy, ale nie przechodziłem (celowo)

Moją ulubioną opcją (jak widać po artach) to Wolność. Zawsze im pomagałem, dołączałem do nich. Zawsze za nimi byłem.

Powinność tępiłem na każdym kroku, muszę się przyznać. Tępiłem wszystkich, oprócz Wolności :D

Więc pisarz, z zmiłowaniem do bycia Stalkerem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz