wtorek, 23 grudnia 2014

Jestem Pisarzem, a ty?

Nie wiem czy mogę się tak nazwać, ale według mnie ja jestem pisarzem. Przez co czuje jakbym tworzył coś, co zostanie na wieki. Ale to mi nie starcza, jestem zachłanny. Pragnę też czytać. Nie książki, które wydania mam na półkach, a opowiadania innych ludzi. Więcej przeczytałem historii opisanych na blogach niż książek. Zawsze mi się lepiej czytało, i zawsze chciałem je czytać. Dlatego chciałbym abyście pisali mi o swoich blogach, opowiadaniach, pomysłach! Zawsze będę chętny to czytać, udostępniać, komentować, tylko piszcie~ Mój e-mail jest powszechnie udostępniony w zakładce "Kontakt", ale podaje wam jeszcze moje gadu gadu. Wykorzystacie je jak chcecie, ja wam daje tylko możliwość. Mam nadzieje że uda nam się zawiązać udaną współprace~

Mój numer GG to: 49168182 (Kasztanowy Precel)

2 komentarze:

  1. Wow, naprawdę fajnie piszesz, w twoim stylu jest taka lekkość i swoboda tworzenia, że naprawdę to podziwiam i bez dwóch zdań, jesteś pisarzem! :D Przeczytałam wszystkie posty i ciągle mam mało, dlatego dodawaj coś szybciutko! :D
    W wolnej chwili możesz też zajrzeć do mnie, ja tu na pewno będę częściej zaglądać! ;) Pozdrawiam: http://yoursweatsandwich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piszesz rozbrajająco :D Chetnie zakopie sie w lekturze twoich dzieł, a w tym czasie walnę sobię darmową reklamą, bo dlaczego nie? xD Pozdrawiam i zapraszam na chwile z pełnią księzyca http://szczenieca-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń