wtorek, 9 grudnia 2014

Jest mi bardzo przykro...

Cóż... jakby to powiedzieć...
"Gapisz mi się na majtki" - jest opowiadaniem bez polotu, opierającym się tylko o moje emocje z początku wakacji. Potem pozmieniało się to na taki... romansik rodzinny... no i... nie mogę tego już pisać, przykro mi :c. To jest be polotu... Mogę go kontynuować, ale tylko jeżeli ktoś to czyta, co najlepiej napisać w komentarzu~
"Wojna Rodzin" - muszę się ogarnąć i zacząć nad tym pracować i doprowadzić to do końca ;)
"Ruble to nie wszystko" - fenomen stalkera, wątpię by ktokolwiek na to czekał, ale zaznaczam mogę napisać, pamiętam fabułę ale to nie moje klimaty literackie ;)

Liczę na waszą wyrozumiałość, geez jak tak patrzeć cały czas zmieniam upodobania XD. Ale mogę zapewnić, nie chce już pisać niczego z nutką erotyka, romanse są moją profesją, ale seks... no proszę was...

No to dziękuje za przeczytanie, wasz pisarz All

*telefon wibruje*
- O! Ktoś mnie kocha!
- "battery critically low"
*wracam do łóżka i zawijam się w kołdrę na zawsze*
(tak, porzyczam teksty od Marco Kubiśa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz